Bones estimats seguidors!
Aquesta setmana hem aprés a fer servir un programa nou
anomenat "Smart Lab". A continuació us adjuntem les nostres opinions
sobre el que ens ha semblat treballar amb aquesta aplicació i seguidament, una
fitxa explicativa del conjunt d'activitats que hem realitzat.
Després d’haver treballat amb Smart
Lab i haver elaborat tres activitats sobre el cicle de l’aigua podem dir que és
una eina de creació amb molts recursos. Estan totes les funcions clarament
indicades i es veu un programa molt simple, fàcil i útil d’utilitzar. Pensem
que per a crear activitats té moltes alternatives diferents per a poder
realitzar tasques de tot tipus, molt visuals i detallades.
La segona activitat ens ha costat
més, ja que està més elaborada visualment i a l'hora de posar les caselles damunt
la foto hem tingut dificultats perquè no havíem utilitzat mai Smart Lab. Els
altres dos exercicis ja no ens han portat cap tipus de problema.
ACTIVITAT | EL CICLE DE L’AIGUA |
OBJECTIUS |
|
RECURSOS |
|
CONTINGUTS |
|
PROCEDIMENTS |
|
AVALUACIÓ |
|
COMPARACIÓ AMB UN ALTRE GRUP
Després d’intercanviar les diverses opinions amb un grup de classe, podem destacar la importància que hem donat els dos grups a les noves tecnologies. L’educació ha evolucionat, i gran part d’aquest fet ha sigut gràcies a les noves eines que s’ha introduït a les aules. Els dos grups estem d’acord amb el fet que s’ha d'introduir tecnologia a les classes, ja que aquesta és gran part del futur que els espera als alumnes, tot i que sempre cal fer-ho amb la major prudència possible, i produint un bon ús d’aquesta. Per altre banda, com a punt important cal destacar que una proposta que vam fer nosaltres, va ser proposar als centres educatius que vingués gent especialitzada en el tema per fer xerrades i debats amb el nens i nenes, sobre la importància del món digital i el que aquest implica.
ACTIVITATS
Relaciona les fases amb el seu significat corresponent:
Revela les etiquetes:
Game show:
No hay comentarios:
Publicar un comentario